Artemis hydration day fluid

Po delším testování vám přináším stručnou recenzi, tohoto hydratačního fluidu (=krému).
Dostala jsem ho od Douglas a tímto této parfumerii velice děkuji.


Lehký denní fluid, který pleť celý den intenzivně hydratuje. Posiluje ji proti vnitřnímu i vnějšímu stresu a dodává jí sjednocený a zářivý vzhled. Toto všechno slibuje a taky to umí!

Již po pár dnech bylo na pleti vidět zlepšení. Lehce se mi stáhly póry a po delším používání se mi i srovnává barva pleti - mizí červená místa. Pleť se mi o hodně méně mastí, takže pokud má někdo akné, myslím že se tohoto výrobku bát nemusí.
Hydratace fluidu je opravdu dobrá. Jelikož ale netrpím na suchou pokožku tak to nemohu tak dobře posoudit.





Používám jej večer i ráno.
Ráno si vyčistím pleť pleťovou nebo micelární vodou (co kdo upřednostňuje) a po uschnutí aplikuji fluid (asi 2 - 3x zmáčknout pumpičku). Fluid se velmi dobře roztírá a rychle se vsákne. Takže stačí počkat pár sekund a můžete aplikovat BB krém nebo make-up.
Večer po vyčištění pleti a osprchování aplikuji fluid po druhé aby působil přes noc.

Může se to zdát, že krém brzy dojde, ale když jsem se podívala po měsíci dovnitř, tak se mi zdá, že fluid vůbec neubývá.
Že by to byl až tak zázračný výrobek? :D

Cena se pohybuje kolem 700,- Kč a je k dostání v parfumeriích Douglas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS