BOURJOIS LA LAQUE GEL

Už dlouho jsem pokukovala, po gelových lacích od Bourjois. Nedávno mi ve schránce přistál poukaz na slevu 250,- Kč v Marionnaud a nebylo nad čím přemýšlet :) 



Z dostupných odstínů mi byl nejvíce sympatický právě tento růžovo-fialový. Jedná se o odstín 10 Beach violet.


Konzistence

Lak je poměrně hodně hutný. Ano, má to výhodu v tom, že více kryje. Na druhou stranu, když aplikujete druhou vrstvu, spíš se v tom celém patláte. Za mě to je prostě špatně. Nedá se to rozumně nanést, protože štěteček je tím naprosto obalen a ve finále si zmatláte vše kolem nehtu. Kdyby byl štěteček plochý aspoň, tak je aplikace o mnoho jednodušší, ale zde je klasický kulatý štěteček a navíc docela mohutný :(


Schnutí a výdrž

Lak schne poměrně rychle, ale pozor na tlak a hrany, úplně vytuhnutí trvá trošku déle. Lak schne do lesku.
Vydrž laku mi nepřišla o nic delší, než u běžných laků na nehty :)



Malíček a prsteníček má jednu vrstvu, prostředník a ukazováček dvě vrstvy.


Verdikt

Jsem z tohoto produktu rozčarovaná. 

Líbí se mi barva. Nelíbí se mi konzistence. 



2 komentáře:

  1. tá farba v dvoch vrstvách je naozaj skvelá..len teda škoda tej horšej aplikácie
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí se s tím naučit pracovat a nebo ředit před lakováním :)

      Vymazat

Vaše komentáře čtu ráda a pokud to není zbytečné, tak samozřejmě odpovím ;)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS